//TAKE MY HEART
duGaaN..
2.10.2011 @ 9:49 PM | 0 Comment [s]

tabahkan lah hati ini wahai Tuhan..:)
aku tak mampu nak melawan kau kerana aku bukan yang suka melawan..
maafkan aku kalau aku sakit kan hati kau..
aku terima ni sebagai dugaan..
mulut anda tidak mampu untuk saya tutup..
siapa yang mampu untuk menghalang seseorang tu??
cakap la selagi anda boleh bercakap..
itu adalah hak anda..
tuduhan anda sangat berat,
tapi,
tak semestinya saya perlu melatah kerana itu,
tidak mungkin...
ketabahan itu adalah lagi penting daripada melatah tak tentu pasal kan??
mungkin ada hikmah disebaliknya.
tak perlulah untuk membenci orang kerana kita sendiri tidak tahu berapa ramai lagi yang sedang membenci kita..
kan3??



Older Post

Hye.Please Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Welcome to my blog! Be nice here!. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.