//TAKE MY HEART
..awak,saya dan dia..
1.30.2011 @ 9:42 PM | 0 Comment [s]

awak nak tahu tak?
saya penah cinta kan dia dulu..
saya cintakan dia sepenuh hati saya..
cinta saya hanya untuk si dia...
tapi dia kecewakan saya.
saya sendiri tak tahu ape salah saya..
memang susah nak lupakan orang yang kita cinta sepenuh hati kita.
sehingga la awak datang dalam hidup saya.
awak memang saya mencintai awak..
tapi.....
ianya tak sehebat cinta saya pada si dia..
awak bukan saya nak sakiti hati awak tapi itu memang hakikatnya.
awak sangat baik.
hati ini masih tak tegar untuk sakiti hati awak yang murni itu.
awak saya mintak maaf sangat-sangat kerana membiarkan 
perkara ini berlaku..
tapi saya akan cuba sedaya upaya saya untuk mencintai awak dengan setulus hati saya..




| Newer Post

Hye.Please Leave your footstep at my Shoutbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Welcome to my blog! Be nice here!. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.